Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Monday, February 6, 2012

menunggu seseorang .

korang tau x yg aku dah clash ngun FARID IKHWAN ? yeaa , sbb seorang perempuan yg bergelar MIRA . err , aku yg mintak clash . tuhh pun lpas dpat tau yg dy curang . dy ckp , dy uat aku mcm tuhh sbb aku ngun seorang sahabat aku yg bergelar EE . tapi , knpe sbb ee aku yg jadi mangse ? oke , ade lahh 1 mlm tuhh , aku coll dy . aku tnye dy ape salah aku , yg smpai dy sanggup uat aku mcm nihh . weyhh , aku setie gile gile dkat dy . tpii ,, hurmm . lpas mlm tuhh , dy mintak maaf dkat aku . oke , aku maafkn . aku xboley nk benci dy lame2 . lpas dari tuhh , kiteorang berkawan . first , aku ngun dy bahasekn awak , saya . tpi ttbe satu harituhh , dy mintak nk panggl aku mcm biase . yeaa biey , bby . dy ckp dy xselesa klau bahasekn awak saya dgn aku . mybe sbb kteorang dah pnah kpel lame . then , ade 1 mlm tuhh dy ngadu dkat aku yg MIRA dah kecewakn dy . perempuan tuhh bela ex dy dripade wan . wan ckp , dy ase bodoh sbb pilih perempuan tuhh . " xpea sayang , bby ade untuk biey . " aku cube tnangkn dy . dy ckp dy still sayangkn aku . bile dy slalu crite yg perempuan tuhh suke sakitkn hati dy . aku terdetik untuk gtau dy , yg suroh dy CLASH ngun perempuan tuhh . dy suroh aku sabar , dy ckp dy tngah cari mase yg sesuai untuk clash ngun pompuan tuhh . " oke sayang , bby tnggu " . heyy , nk tau cite yg paling uat aku bahagie ? dy xpnah sekali pun xtext aku . dy slalu panggl aku " sayang " <-- pekataan paling indah bagi aku . dy slalu uat aku senyum . " sayang , biey dah uat bby berharap dkat biey balik . heyy sayang , u know what . bby xkan mnyerah untok dpatkn biey balik . sbb biey untuk bby , bukan PEREMPUAN  tuhh  " . AKU BESUMPAH , KALAU AKU DAPAT DIA BALIK . SIKIT PUN AKU XKAN UAT DIE SAKIT HATI LAGI . DAN AKU AKAN JAUHKAN DIA DARI PEREMPUAN TUHH .

1 comment:

  1. Kalau rasa dia tu yang terbaik untuk hang , berdoalah supaya dia tu kekal dengan hang . Insya-Allah , kalau Allah sayangkan hubungan korang , Allah akan panjangkan hubungan korang . Ohh yea , kalau rasa nak tambat hati dia semula , mohon cepat tambat ehh . Aku tak nak musuh dengan hang dah . Hope hang faham laa maksud aku ni .

    *Penggunaan bahasa ni memang kasar , kesah pulak aku , sebab ini diri aku*

    ReplyDelete